incitanem16 Kızlar progestan yumuşak kapsül kullananlar var mı aranızda uyku yapıyor sizdede yapıyor mu yapıyorsa akşam mı alıyorsunuz? Lekelenmem olduğu için doktor verdi sizin kaç günde geçti lekelenmeniz ilacı kullandıktan sonra
Fatimaaatilla incitanem16 bende aşırı uyku halindeyim gebelik belirtisi olarak zaten o yüzden fitil olarak alıyorum
Ebuli3454 incitanem16 Ben içmiştim hep uyku yaptı tansiyon düşüklüğü baş dönmesi salak gibi oluyordum. Doktoruma yazdım fitil olarak kullanmaya başla dedi. Ağızdan alınınca sıkıntılı oluyor dedi
incitanem16 Meryyyy35 kanamanız varmıydı ilacı kullandıktan ne kadar sonra durdu Kullanıyorum ama leke daha çok geliyor 🥹 yarın tekrar gideceğim doktora
Meryyyy35 incitanem16 evet canım kanamam olmuştu benimde dinlenmeniz lazım lavabodan başka ihtiyacınız için yerinizden kalkmamaniz lazım benim kanamam 2 gün oldu hemen geçti ama bir ay yattım😅
Fundaaaaa incitanem16 11. Haftamda felaket bir kanamayla hastaneye gittim progestan kullanmamı söyledi doktorum önce iğnesi yapıldı 3 gün zaten iğne beni mafetti ve vajinal yoldan alamadığım içinde mide bulantısı baş dönmesi yaptı gece yatmadan önce içmemi söylemişti zaten doktorum yatmadan önce içiyordum sabaha kadar normal de tık sesine uyanırken oğlumun uyandığını dahi duymuyordum 🙊 normal uyku mide bulantısı baş dönmesi yani
Pikachuuubaybi incitanem16 evet çok ağır bir hap ben ağızdan aldım ilk haftalar kullanmam gerekti mahvetti beni baş dönmesi uyku hali mide ağrısı hapı bıraktıktan sonra bile uzun süre mide ağrısı çektim en iyisi direk fitil olarak kullanmak ozaman yan etkisi olmuyor
Snglhfs Önlem amaçlı içiyorum 2 gun dayanıp için 3.gun alışıyosunuz inanın sabah aksam yemekten sonra içiyorum hiçbir yan etkisi kalmadı vücu alışıyo
Seymahatunn 29 haftaligiz kananam oldu günde 3 kere içiyorum. Baş dönmesi yapıyor felaket. Bide doktor dedi unutkanlık yaparmış.
Zeyrista incitanem16 ben kullanıyorum sabah akşam sabah erkenden alıyorum öğlen uyanıyorum gece yatmadan alıyorum sabaha kadar idare ediyor beni zaten uyutsun hareket ettirmesin diye veriyorlar perşembe gününden bu yana günde bir kez fitil olarak kullanmamı söyledi doktorum öyle yapıyorum uyutmuyor daha iyiyim