denizers Kızlar 9haftalık hamileyim ve normalde balık çok sevmeme rağmen şu an yiyemiyorum ,doktora sormayı da unuttum ne yapabilirim acaba kafama göre balık takviyeli yağlar ya da ilaç kullansam mı ,bana yardımcı olabilir misiniz?Önerdiginiz bişey ilaç vs var mı??
rileyss denizers şu an bebek sizin depolarınızdan besleniyor, endişe etmenize gerek yok. İlerleyen zamanlarda da doktor omega,magnezyum vs gibi takviyeleri veriyor zaten. kendi kafanıza göre kullanmayın, mutlaka doktorunuza sorun.
Elyfnagme denizers bence sormadan kafadan ilaç kullanma. Nolur nolmaz. Belki baska bir sey tavsiye edicek. O masum yaglar belkide gebelikde zararlı olabilir.
Aysun2834 denizers cnm 12.haftadan önce vitamin vermiyor doktorlar bence doktoruna danışmadan kullanma ben balığın tadını bile bilmem buna rağmen 12.haftadan sonra verdi ilk zamanlarda zaten çok şeyden tiksiniceksin içini ferah tut şuan depolarından besleniyor zaten yeri gelicek aç geziceksin ama geçici bir durum merak etme
Yesimalmila denizers suan folic asit kullaniyosan tuketememen problem olusturmaz ama ilerleyen zamanlarda mutlaka yemeye ozen göster. zaten 12. haftadan sinra bulantilar tiksinmeler falan azalmaya başlıyor o zaman yiyebilirsin.
denizers Aysun2834 evet yemek yiyemiyorum ve üzülüyorum da beslenmiyor diye ama çok zor durumdayım bu aralar ne yesem midem almıyor teşekkür ederim canım
Aysun2834 denizers cnm ben krakerle beslendim haftalarca hiç birşey yiyemiyordum yediğim saniyesinde çıkıyordu çok şükür geçiyor ama herkes miğde bulantısından zayıflar ben ilk üç ayda üç kilo almıştım hiç kafana takma yesende yemesende besleniyor depolarından ama sen kendin güçsüz kalmaman için kussanda yemeğe çalış
denizers Aysun2834 zorluyorum canım kendimi çok kötü midem bulantısı yaşıyorum buzdolabını açmak bile istemiyorum midem bulanıyor inşallah en kısa zamanda geçer :(
Aysun2834 denizers kraker iyi geliyor cnm uyanır uyanmaz hiçbirşey yemeden ye miğdeni bastırsın ben marketteki bütün krakeri eve taşımıştı 12.haftaya kadar da geçiyor genelde