Seymsss Üst iç bacak ağrısı yaşayan varmı daha çok kemik ağrısı gibi bende tek taraflı sağ tarafım doğuma hazırlanıyor diyorlar 30 haftalığım henüz çok erken değilmi yaşayan varmı ağrıdan ağlıyorum yürüyemez duruma geliyorum
MeralMine Seymsss bende 26. Haftada vardı nst de birşey çıkmadı doktor oradaki kaslar la alakalı dedi.rahim ağzı uzunluğu normalse sıkıntı olmuyor.Birde demiştiiki ayağı rahim ağzına basıyor
Fasulyeninannesi- Seymsss 35 haftaligim 2 haftadir bu durumdayim genelde gece daha cok agriyo yuruyemiyorum bile
benguuusk Seymsss bendede var o yüzden sordum 37+6 haftalığım yürüyemiyorum çok acıyor bebek baskı yapıyor herhalde
Seymsss GulsahTasdelen doktorum nts ile baktı doğum sancım yok erken doğum olabilir falan dedi korkuyorum çok küçüktü daha
EzgiKly Seymsss ikizlere hamileyim. 22.haftada hafif hafif başladı. 28den sonra çekilmez oldu😬 şuan 33teyim oturup kalkarken ve yatakta dönerken beni çok zorluyor. Aynı şekilde sağ üst iç bacak😬