11+3 ikizlerle bu hafta eski halimize döndük🌸 tiksinmelerim bitti, kusma yoktu sadece yemek sonrası böyle içim kalkık oluyordu. Ama düşük tansiyon dehşet baş dönmesi ve halsizlik yapıyordu. Bu sabah bir enerjiyle uyandım var yaa inanamazsınız koca evi süpürdüm vileda yaptım mutfağı temizledim 😂 şöyle söyliyim hamile kaldığımdan beri bulaşıkları sudan bile geçirmiyordum eşim yapıyordu her şeyi halsizlikten 😁😁 3-6 ay hamileliğin balayı derler ben balayına başladımm darısı size 😍😍😍 ikiliyi de çarşamba yaptırıcam cuma istedi doktorum her yer kapalı tatil diye çarşambaya kaldı