Buraya yazmak nasip oldu 39+2 yken suyum geldi doktora gittim ılık bi dus alıp burda hata yaptim biraz 1 2 saat bekleyebilirdim acilmam 2 cm di yatis verildi suni sanciyla beraber kendi sancilarimla dogum baslatildi acilmam yavas ilerdedi zor bir surecti 6 santim iken 9 oldu birden ve ikinma hislerim geldi yatagimda ikindirdi sanci geldikce cok zordu o an sancilarla falan gercekten cok zordu bagirmakdan bogazim kurudu tahris oldu daha sonra masaya alındım doktor karnından destek vericem guzel ikin dedi 3 4 kere ikindikdan sonra bebegime kavustum alltan dikis var kesik atildi bu surec dogum sancisindan daha zordu sonunda kavustuk ama gercekten zordu ilk gebelik