yagmur_225 Kızlar 14 haftalık gebeyim 4 gündür hiç geçmeyen bi ishal var. 1 aydır progestan fitil ve kan ilacı olarak Feramat kullanıyorum. Bunları kullanıp aynı durumda olan var mı ya da gebeliğinin ilk aylarında ishal yaşayan var mı ?
hilalhanim yagmur_225 Protestan değil feramat ishal ya da kabızlık yapar. Dışkın siyah kokulu olabilir. Korkmana gerek yok ama ishalin uzun süreliyse dr görünmende fayda var
esradgn123 yagmur_225 Progestan ishal yapmaz Feramat beni de çok rahatsız etmişti ishal bulantı değiştirmiştim
Gamzeeee16 yagmur_225 17+4 deyim bu hafta progestana başladım aynı şekil ishal oldum kan kapı olarak ferrum kullanıyorum o kabız yapmıştı bir ortasını bulamadım doktora danışacağım
Burcu1101 Progestan kullanıyorum hiç İshal durumu yaşamadım ama sarı renk akıntım var sizde de bu durum varmı progestan kullandıktan sonra oldu.
hilalhanim yagmur_225 elbette sürer kan ilaçları bu şekilde olur eğer yan etki istemiyorsanız özel ürün kullanmalısınız. Progestan bunu yapmaz sakın aksatmayın kesmeyin dr demeden
1erkekkannesiiii yagmur_225 ben yaşadım ama progestan yapmıyor feramat yapıyor doktor hemen feramat ı kesip başka bir Demir ilacı verdi o da biraz yaptı sonra geçti