Ebruka02 Yasminaydemir bana da olmuştu geçen günlerde bence bebek aşağıya indiği için öyle oluyor kontrolüm de gayet iyiydi doktora sorma gereği bile duymadım🥲
Yasminaydemir Ebruka02 benim kontrol yarın hareket edyr masllh yine tedirgin oldum asagimi indi diye düşündüm bugün oldu deliği içine kaçms gibiydi yani
Ebruka02 Yasminaydemir aşağı iniyor yukarı çıkıyor takılıyor işte kendi alanında 🥰 korkmayın bence doktorunuz da söyler zaten