Busra99onur Kızlar hafta içi gitmiştim beta 5000 geldi ama karında kese gözükmedi alttan muayene etti gözüktü ultrason çekti yarina randevu verdi gel diye ultrason görüntüsünü kesin getir dedi neye bakacak anlamadım bilen varmı İnşallah kötü bişey değildir
MMelissaaa- Busra99onur geç döllenme olduğu içinde gözükmemiş olabilir. Betaya göre hareket etmeyin ultrasona göre haftası zaten belirlenecek
eftelya_ser Busra99onur benim gazdan görememişti😂 alttan muayene etti o yüzden ama 2 hafta sonra çağırmıştı kalp atışı için
umena Yanı karından gözükmesi gerekirdi o değere göre kiloluysanız belki gözükmemiştir de yine de imkansız geliyor
ilknuribrahimbelis Benim de karından görünmemişti 11.haftaya kadar rahim arkada olduğu için bebek biraz büyüyünce görünür dedi bebek göründü öyle karından bakılmaya başladı 30+4teyiz sıkıntı olmadi yani🤗 yine de sorun doktorunuza sebebini
Mer93 Ben de 5000 le gittim beş haftalıktı karından hiç bakılmadı bile direk alttan baktı o normal ama ertesi gün neden çağırdı bilmiyorum acaba tahlil için falan mı