Herkese merhaba 9 ayı burada geçirdim çok güzel bilgiler edindim yeri geldi sorularıma cevap buldum yeri geldi bildiklerimi aktardım gecen hafta bugün oğlumu kucağıma aldım çok şükür rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin çok güzel tarifsiz bir duygu yaşadım yaşamayada devam ediyorum şimdi bir kaç bişey söylemek için bu postu açtım bebeğim 16. Haftalıkken bağırsağında parlaklık görüldü çok önemli değil dedi doktorumuz geçer dedi sonra 22. Haftada detaylı ultrasona girdim ordada görüldü parlaklık ve perinatoloji doktoru aynı zamanda bebeğin burnunun kısa olduğunu down sendromu riski taşıdığını söyledi amniyosentez yapmak istedi başta kabul ettim ama sonra beni bir şey durdurdu ve vazgeçtim yaptırmadım 37. Haftaya kadar her kontrolde sordum parlaklık devam etti 37. Haftada doktor görmediğini söyledi geçmiş dedi ama yinede içimde birşey vardı acaba doğduğunda neyle karşılaşacağım ve 40+0 da oğlum dünyaya gözlerini açtı çok şükür hiç bişey çıkmadı gayet sağlıklı burnuda olması gerektiği gibi burda okadar çok insan barsak parlaklığı burun kısalığı postu açtı umarım hepsine umut oluruz oğlumla 🙏