Bayanlar pcos vardı bende ve temmuz ayında yasmin kullanmayı bıraktım. Son adet başlangıcım 12 temmuzdu. Daha sonra şüphelendiğim için 11 ağustosta kan verdim beta 0.100den düşük çıktı. Daha sonra 22 ağustosta tekrar deneyeyim dedim 716 çıktı.
Birkaç gün sonra 24 ağustosta acile gittim herşey yolunda mı diye kese görünmedi ama dış gebelikte göremedim dedi. Kan aldı beta 2179 çıktı. İki gğn sonra tekrar kan istedi veremedim. 1 eylüle randevum var onu bekliyorum.
Sizce geç döllenme olabilir mi çünkü 11inde hiç hamilelik çıkmadı 22sinde çıktı.
Ve ayrıca hiç kanama ağrı sızım yok 🥺 Dış gebelik kimyasal veya boş gebelik olabilir mi sizce