Kızlar kvalideme gitmiştik. Soğuktu dolabın suyu , keşke ılıştırma yapsaydım 😢 öylece içtim , yetmedi kvalidem yanıyordu klima açtı. Bende oturacak yer yoktu aklıma da gelmedi karşısına oturmuştum. Şimdi çok kötü boğazım indi. Nefes alamıyorum o derece kötü oldum 2 günde 🥺 parol içiyorum ama ne fayda. Daha kötü haldeyim. Acaba acile gitsem serum takarlar mı ya da başka birşey. Bilgisi olan var mı? 😔 31+4 günlük hamileyim