Dmnn_58 Kızlar 17 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini henüz hissemedim galiba ara sıra karnımda göz seğirmesi gibi kırpraşma oluyor bu bebeğin hareketleri mi acaba???
Umutluanne1 Dmnn_58 evet öyle oluyormuş ilk hareketleri bende hissetmedim ama göz seğirmesi diye tarifliyor herkes
Celins_ Dmnn_58 ilkinde ben 18+2de hissetmiştim.. Göbek dediğinin 4 parmak aşağısında sanki kelebek kanat çırpması, baloncuk patlaması gibi😍 muhtemelen bebek hareketi hissettiğiniz..
Dmnn_58 Nilssu yaa 🤗🤗 peki canım tam olarak ne zaman hissediliyor seğirme gibi değilde diğer türlü ilk gebeliğim 🫠🥰