Kara77 fılız hanım cok ıyı aslında ama cok yogun bır doktor bence yogun oldugu ıcın ılgısı bıraz eksık kalabılıyor o yuzden ona gıtmıyorum artık ☺️ ve sezeryan yanlısı bır doktor eger sen de sezeryan olmak ıstıyosan ona gıdebılırsın benım onu bırakma sebebımın ıcınde bu da var