Canım anneler merhaba, geçen hafta kontrole gittiğimiz de bebeğim 35 haftalıktı muayenemiz normal geçdi herşey yolundaydı sorna eve geldiğim de fark ettim ki bebeğimin baş çevresi bir hafta geri yani 34 haftalık bu durumu eve gelince fark ettim çünkü doktorumuz aksi birşey söylemedi salı günü tekrar kontrol var ozaman sorucam ama gitmeden size danışmak istedim başına böyle birşey gelen varmı? Bu haftaya kadar bebeğim bir hafta ileri giderken şimdi birden bire 1 hafta geri olunca telaş yaptım haliyle.. yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻