Elif-dogan Anneler ben 18 haftalık hamileyim ilk aylarda çok içmedim hatta hiç ama bu aralar canım çok istiyor aşırı olmadan içiyorum. Çok mu zararlı .içen var mı
Tuba11 Elif-dogan Ben içiyorum valla napim. Kızımda da içmiştim hep yani aşırıya kaçmamak kaydı ile. Çok şükür sorun olmamıştı. Şimdi de içiyorum.
Elif-dogan ipekveatlas yani şimdiye kadar bişey çıkmadı kan veriyorum arada ama şeker ile ilgili kimse bişey demedi çok şükür