Çok teşekkür ederim hepinize, dediğiniz gibi devletten memnun olanda var olmayanda var. Bakalım rabbim taşıyamayacağımız yükü omzumuza vermez inşAllah🫶🏻 Rabbim hakkımda hayırlısı nasılsa o şekilde nasip etsin, ben karar veremiyorum bu kadar duygusallıkla🥺