Hepimiz aynı dertten müzdaribiz sanırsamsa.
Ben 28.haftadan beri yatıyorum, erken doğum riskim vardı, geçti sayılır ama insan tedirgin oluyor tabi hala. Kızım da yatmamı seviyor bence. Çünkü ayakta kalamıyorum, yer çekimi öldürüyor beni. Uzanırken de içerde sirtaki yapıyor sanki bazen nefes alamıyorum. Gerim gerim geriliyor minnoşum.
Hepimiz sağlıkla, zamanında alalım kucağımıza 🙏🏻🧿