gulay_demirci Kızlar 36+0 ım sizce açıklık olması için çalışmalara başlamalı mıyım 😅 Dr plesantası olgunlaşmış 37 de veya 38 de doğumun başlar demişti
Fatma-onal gulay_demirci şimdi hastaneden geldim 37 haftalık oluyorum yarın bizimki de geliyor gibi sancılar çıktı 60 lar da hafta içi mutlaka gel dedi doktorum bende yürüyüş yapmaya başlamıştım bu hafta o etkilemiş olabilir diye düşündüm