Eliff_ 101 kiloyum sezeryanda yap oranı yğksek olunca dikişlerde iyleşme zormul normal dogumda zor geçiyormuş hangisi dogru nasıl olacak bülmşyorum çok kararsız kaldım 36 haftalıgız
cansualisa Eliff_ arkadaşım doğurdu kuzum 118 kiloyla 175 te boyu vardı ama 2. Sezeryan oldu perişan oldu dikişten
hunilimom Eliff_ 2 doğumunu da 100 kilo üzeri yaklaşık 115 civarı yaptım normal hiç bı sıkıntı olmadı basen olunca bacakları daha çok açmak gerekiyor sadece ben hiç sıkıntı yaşamadım ama boy da önemli tabi 173 boyum var benim bı tık ondan da rahat oldu
berceste5155 Eliff_ bütün kilolu hamilelerin aklındaki soru bu bana da aynı şeyleri söyledi doktorun birisi her türlü riske girmiş olacağız çatım müsait olursa normal doğum düşünüyorum ama normal olmazsa mecbur sezaryen
Burcu-2634 adenleyolculugumuz_ 103 kiloyum bende normal doğum da zorlanırım diye sezeryan istedim ama bu defa da dikişler düşündürüyor 🙄
Eliff_ Burcu-2634 evet bende sizin gibi düşünenlerdenim doktora gidecegim 1 eylülde en son başı aşagıdaydı normal dogum olabilir dedi ama kiloyu birşeyi konuşmadık bende şaşırdım
Eliff_ sudeyl16 basen arası dar oldugu içinmi bend ebilmşyırum söylentiler bunlar ilk şıcugum olacak biraz bilgi eksikligğm var
Burcu-2634 Eliff_ bizim sezeryan 38+5 te o vakte kadar İnşallah normal gelir diyorum ne kadar çok korksam da içimden normal doğurmakta geçmiyo değil
sudeyl16 Eliff_ bende sizin kadarım doktorum hiç öyle bir şey söylemedi yani kilodan kaynaklı normal zor olur vs bence ilgisi yok doktorunuz sorun olur diyor mu
Eliff_ Burcu-2634 bende sizin gibi düşünüyom arkadşm dogum yaptı seseryan tabi amelyt sonrası biraz kötğ geçmiş bende bekliyorum 13 eylük sezeryan tarihi demişti inşalalh normal dogumla dogururz
Eliff_ dogum yaklaştıkca sık duydum böyle şeyler seseryan için yap oranı yüksek diye iyleşme süresi uzunmuş normalde ise dogum zor olurmuş başka nasıl dogurmam gerek bilmşyorum :) kilo çok boyda 1 63 olunca sıkıntı olabilir diye düşündüm bende
ipekveatlas valla asıl kilolu olanlar çok kolay doğururmus diyolar ne kadar doğru bilmiyorum ama kilonun ne gibi bi eksisi olur ki? çatıyla alakalı bi durum bu
haklisinesracim ipekveatlas Kilolu olanlarda rahmin açılması çok daha yavaş oluyormuş. Ben öyle duymuştum doktordan. Doğum için sıkıntı değil tabi ki o son evre artık
AyFatma Eliff_ devlet hastanesinde bir bayan vardı kiloluydu ama doktorlar kilosuna rağmen normal doğum yaptırdılar özeller bencene hiç riske girmek istemiyor Sezeryan Bi devlette görünün isterseniz.