Em0s alfemodan aldim takim. Basta dedi 22.000 dedim nakitte ne olur 18 dedi. Dedim yok veremeyiz. Sonra bana outlet tek kalan ürünlerin oldugunu soyledi. Buyuyen besik 7.500 isterseniz outlet var 2 tane elimde kalmis farkli model dedi. Bi bakayim dedim aynisi sadece eski sezonmus 2500 tl. Dedim 5000 farkediyor ha o ha bu. Besigi degistirdik de fiyat 14.200 e denk geldi aldik. Haftaici gelmesini bekliyoruz 😊
Bi tane anne yani besik aldim 550 tl
Digerleri oda dolap sifonyer ve buyuyen besik. Hediye olarak da nevresim takimi verdiler sagolsunlar.
Bence fabrika magazasi olan bir markaya gidin ve outlet urunler alin. Sezon sonu baya farkediyor