Simgenurg yani doktorunuz ne düşünüyor bilemem. Benim 30.haftamda kisalma olunca doktorum erken dogum riskinden dolayı önlem almak istedi. Hatta ben 2 dozda ciger gelistirici igne vuruldum her ihtimale karsi. İlaci ve fitili gunde 2 kez kullandim. Bol bol dinlenerek uzamıştı 1 haftada sonrada devam etti uzunluk. Suan 36.haftamdayim ilacla fitili biraktirdi bir sıkıntı görmediği icin. Doktorunuza danisin bence bir risk görüyor mu? Benim doktorum onlemleri aldi her ihtimale karsi erken dogum olursa diye