ysr miranmomsss çok teşekkür ederim adet tarihime göre 4+2 yim sizce ne zaman gitmeliyim doktora randevumu biraz geç aldım gidince keseyi göreyim diye 9 ayın 8 ine
mimar_anne Evet çok normal benim de 362 den 1566 ya çıkmıştı 3 günde şimdi 22. Haftadayız çok şükür ☺️
Deletedmom_85 ysr bence artık gerekmiyor ama içim rahat etsin dersen 2 gün sonra son kez ver derim doktora ne zaman gitmeyi düşünüyosun? Uygulamaya göre kaç haftalık? Rica ederim ♥️
Papatyaa_01 Aile hekimim bana 7 haftalıkken felan git demişti hem kalp duyarsın hem görünür dedi öğrendiğimde 5 haftalıkdı şimdi gitsen sadece kese görürsün dedi, ama acile gitmek zorunda kalmıştım orda baktılar 6. Haftamda felan kalbini duydum yani