Kızlar hastane çantası hazırlıyorum. Kimse göğüs pompası koyma diyor gerçekten gereksiz mi. Ben mochi yada Manuel koymak istiyorum aslında amaç Tabiki süt saklamak falan değil göğüsü uyarmak sonuçta bebiş küçük olup yorulup çabuk çabuk bırakacak memeyi. Ama pompa sütün inmesini kolaylaştırmaz mı. Sezeryan olucam.