Oznurisra Kızlar merhaba 2. Gebeliğim 16. Haftaya girdim ara ara karnimda segirmeler oluyor hareket hissediyorum bu kadar erken hissedebilir miyim tecrübeli olanlar yazabilir mi
EmineDefneGokce Oznurisra normal aslında ben 2. gebeliğimi 15 te hissetmeye başladım şuan 16+3 ve baya baya hissediyorum ☺️
HavvaSonmez03 Oznurisra 15 Haftalıkken hissetmiştim ben ve bu iyi bişey miş doktorum çok güzel ozaman hissediyosan demişti 😇