Hamilelikte nasıl besleniyosunuz? Doktorum karbonhidrat i yasakladı ve şuan nasıl beslenecegimi bilmiyorum. 14+6 yiz
Kahvaltıda klasik kahvaltı sadece zeytin peynir domates salatalık haşlanmış yumurta ve az reçel var
Ara öğünlerde de süt kuruyemiş meyve yoğurt
Hadi öğlen de sebze yemeği veya salata oluyor genelde
Ama akşam yemekleri benim için pilavsiz makarnası olmuyor 🥲 tavuk ve etin yanında direkt ikisinden birini yapıyordum ama yasaklandığı için yiyemiyorum. Sizin önerileriniz neler?