ilknuribrahimbelis Merhabalar 30+4teyiz nefes almakta zorlanıyorum sanki boğazımı sıkıyorlar gibi bir his oluyor siz hiç yaşadınız mı? Bebeğim büyüyor sıkıştırıyor diye düşündüm ama bilmiyorum
[silindi] ilknuribrahimbelis 29+4 um nefes darligini sicak cok etkiliyor hemen klima aciyorum nabzim 120lere cikiyor dun doktora gitmek icin disarda esimi bekliyodum dedim bayilcam allah yardimcimiz olsun
[silindi] ilknuribrahimbelis ben geç yemek yiyince oluyor midem ağzımda gibi birde nefes alamıyorum fok balığı gibi hissediyorum kendimi 😅🤣
[silindi] Nskyhn sen yine geldinmi 😅😅😅 aynı yolun yolcusu bacım benim nasılsın iyimisin beben nasıl?😘
ilknuribrahimbelis [silindi] benim sürekli olmaya başladı hatta başta ürktüm baya bi😬 olsun bebeklerimiz sağlıkla gelsin de hiç bişey önemli değil 🤲🏻😊😄
Nskyhn [silindi] he geldim kör misinnnnnnn 🤣 bebek iyi ama ben idare eder bebekten önce kum geliyor her gece evde doguruyoruz kum çıkartıyoruz hahahahah. 🤣 Sen nasılsın aşkımmm
Nskyhn ilknuribrahimbelis korkma canımmm insan alışıyor yani ben o halde neler yapıyorum alıştım artık ilk başlarda çok korkmuştum ileride kalkamam falan diye ama az nefeslede yaşıyormuş insan 🤣
[silindi] ilknuribrahimbelis aynen sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 34+1 im bende 😘🥰 alışıyoruz ya her ay bişey çıkıyor 😅😅 artık herşey normal geliyor
Serap-Yigit Haftadayım şu an nefes alamazken yazıyorum 😂aşırı derecede nefesim daralıyor. Bunaldım sıkıldım. Sanki doğuma kadar dayanamayacağım. Çabuk yoruluyorum hareket edemiyorum. Her yerim ağrıyo 😂
ilknuribrahimbelis [silindi] amin canım 🥰 evet doğru diyorsun tecrübesiz olunca insan ürküyor neyse ki bi ben de olmuyormuş😂
ilknuribrahimbelis [silindi] amin canım🙏🏻evet zaten nefret ettim sıcaklardan bitsin artık birazda o etkiliyor dediğin gibi.
[silindi] ilknuribrahimbelis aynen sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤍azar azar bol bol ye ben denedim bi kerede çok yiyincede ağırlık yapıyor bebitom😅
[silindi] Nskyhn biliyorm aşkım hala aynı mı durum doğursaydın kumun çaresine bakardın tez vakkitte biter gider inşallah kum geçmiş olsun tekrar bebişte iyi olsun sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza bizde iyiyiz yeni tekme yımrık şekilleri keşfediyoruz hergün 😅😅
ilknuribrahimbelis Nskyhn doğru diyorsun 2 gündür yaşadıysam artık bundan sonrada yaşarım bu nefesle😂😂 zaten git gide daha da artar şikayetler muhtemelen
Nskyhn [silindi] bira içmek istiyorum lıkır lıkır hahaha. 😂 İnşallah aşkımmm. Ya sorma bizimki de öyle bugün bı yarım saat sakinledi eşim dokunmaya kalktı Defneeee dedi eşime bir tane indirdim sus daha yeni dinleniyorum uyandirma diye 😂😂 kız bunlardan çekeceğimiz var 😂
[silindi] Nskyhn önce bi tekme atsaydı da rahatlasaydık diyorduk ne bilelim kung fu yapıcaklarını benimkininde seslere ve yemeğe zââfı var kuduruyor sonrasında 😅 sağlıklı olsunlar inşallah rabbim kavuştursun bize
ilknuribrahimbelis [silindi] amin kuzumm diyetteyim şekerden ötürü zaten yiyemiyorum yesem nolurdum bilmiyorum😂😂