Sarilale Kızlar bebeklerinizin dolaplarını nasıl düzenlediniz? Bütün kıyafetleri askıya mı astınız zıbınlar için organizer mi aldınız fikir verin şöyle özenerek bir dolap düzeni yapmak istiyorum 😊
aframoms13 Sarilale çekmeceleri için akordeon organizer aldım M beden 6 tane şimdilik yeter diye düşünüyorum
nilsmomy Sarilale ben henüz yapmadım ama genel olarak organizerleri kendi çekmecelerimde de kullanıyorum aşırı iş görüyor hiç dağılmıyor çekmecelerim. Bebeğin eşyalarınıda yine bez ve bölmeli organizerlerden alıp onlarla düzenlemeyi düşünüyorum. Asılacak en azından ilk zaman çok bir şeyi olmaz herhalde o yüzden sadece 2-3 parça şeyi asarım belki😂 birde çorapları, ağız mendilleri falan minik minik şeyler hep bence en mantıklısı bol bol organizer kullanmak 😅
Dark Sarilale raflarda zıbın, tişört, eşofman ve takımları, battaniyeleri katlı duruyor. Askıda tulum elbise gibi daha uzun kıyafetler. Benim 14 aylık kizim var tabi büyüdükçe dolabı talan ediyorlar 😁
Sarilale nilsmomy 20 tane askı alıp alt üst takımlarını tulumlarını yeleklerini asarım zıbın ve çorapları organizer alır ona dizerim diye düşündüm bende 😊
Sarilale aframoms13 alt üst takımları ve tulumları askıya asmayı düşünmüştüm 20 tane askı alacaktım o yüzden bende 😊
Sarilale Dark bende 20 tane askı alıp askıya alt üst takımları tulumları asıp gerisine organizere koyarım diye düşündüm 😊
esradgn123 Sarilale Kırklı askı indirimdeydi ondan aldım çoğu kıyafetini astım Küçük bölmeli düzenleyici aldım yeni geldi ona da çoraplarını patiklerini eldivenlerini filan koydum Zıbınlarını ve tek altlarını katlayıp şifonyerine koydum 😊
Vera09 Sarilale https://ty.gl/62oknbzd7g https://ty.gl/3ama6i8bei https://ty.gl/ty1im03qiz https://ty.gl/j0v74ouwb9 https://ty.gl/no1oz32567 Pembe çizgilisi. Ama fiyatlar artmış daha uyguna bulabilirsiniz trendyolda organizer aratarak.
prematureannesi_ Sarilale organizer aldım alt pijamaları çorapları ıvır vızır koydum kıyafetlerini astım.