Kızlar doktorum 4 haftalık hamilesin dedi doktordan geldikten bir gün sonra kahverengi akıntım oldu önemsemedim sonraki gün yogun pembe ve kahverengi geldi bugün üçüncü gün ve hala kahverengi akıntı geliyor dün doktora gittim ağrın ve kanaman çoğalırsa gel dedi böyle bir durum yaşayan var mı bebek yerleşerken lütfen yardın edin korkuyorum😞 2200 beta ile kese gözükmedi tekrar çağırdı sizde implantasyon kanaması ne kadar sürdü bazılarında uzun sürüyormuş kendimi yatıştırmaya çalışıyorum 😔