PPerii Kızlar yarın 10 haftalik oluyoruz hayırlısıyla, ama aklımda hala İkili test yaptıralim mi yaptirmayalım mi kararsızligindayim , çoğu kişi zaten doğru sonuç vermiyor diyor , diyorum bos yere kafayı bulandirmamalı mı ? Siz ne düşünüyorsunuz
Ebruka02 PPerii doğru sonuç vermiyor değil, sonuç olarak olasılıkları veriyor kaçta kaç oranında olma ihtimalini söylüyor kesin olacak demiyor zaten doktorlar. Eğer hep yanlış sonuçlansaydı down sendromlu çocuklarımız olmazdı:) kesin sonuç istiyorsanız fetal DNA yaptırabilirsiniz.
Sanal_koala00 PPerii ben yaptırdım canım ama hem daha önce sağlıksız gebeliğim ve düşüğüm olduğu için hemde akraba evliliği olduğu için ama gel gör ki bu bir tanı testi değil tarama testi doktorum bile %100 güvenli bir test değil dedi yaparken benim ki biraz da yaptırmış olmak için yaptırdım gibi bişey oldu 😌 ikilinde sorun çıkıp 3 lü 4 lü ve diğer ileri testleri yaptırmayacaksan hiçte kafanı bulandırma derim
PPerii Sanal_koala00 Sanal_koala00 evett sonrasında geç kalıp pişman olmakta istemem yaptiricam bende sanırım napim