Burjucan Kızlar dün tam 9 haftalık olduk kontrolümüz vardı 12. Haftada ikili test ense kalınlığı için tekrar çağırdı gösterirse cinsiyetine de bakıcaz dedi doktor çok heyecanlı 🙏
Melikezturk Yoncatrk valla ben 10 + 1 haftalik hamileyim büyük ihtimalle nisan sonu veya Mayıs başına denk geliyor hayırlısı 😊
Gktg2009 Ben bu işi çözemedim bakıyorum benim 7+3 uştrasonda 22 diyo 8+5 ay başı falan herkes başka bişi diyo sanırım
Duyguu48 HalisEbruoban icimdeyken içime sokasım geliyor 😂 aşırı sevgiye maruz kalacak kuzum 😂 son aylarda sabirsizliktan 9 dogurucam sanirim
HalisEbruoban Duyguu48 canım dogunca karnındakı gunlerını ozluyosun benım 8 aylık bebegım var 10 haftalık hamıleyım bıldıgım halde ne zaman hareketlerını hıssedecem dıye merak edıyorum 😀😘
Duyguu48 HalisEbruoban inşallah onu da sağlıkla kucağına almak nasıp olur 🤗 ama dogunca çifte sevinc olacakmış seninki. Benim ilk gebeligim
HalisEbruoban Duyguu48 vala bılmıyorum bırının en yaramaz zamanı bırı yenı dogmus olacak acıkca korkuyorum ama bır uandanda beraber buyurler dıyorum ılkın heyecanı cok cok baska herseyı onda kesfedıyosun ınsallah herkez bebıslerını saglıkla alır