Baharshin Merhaba arkadaşlar 23+2yim kan ve idrar da enfeksiyon çıktı 18 olması lazım iğne fitil hap verdiler düşük riskim varmış yaşadınız mı daha önce çok korkiyorum
Der_0 Baharshin proluton iğne kullanıyor musun? Kullanmıyorsan hemen kullanmaya başla düşük degil doğum olur Allah korusun o haftada doğan bebek ölü doğum olur zaten
Karabiber Baharshin düşük riskim vardı 12. Haftada ve yüksekti. Ağır kaldırmadım, yükseğe uzanmadım. Geri kalan hayatıma devam ettim. Alllaha sığındım. Düşecek olan düşer, tutunacak olan tutunur. Aha 40 hafta oldu. Nasıl tutunduysa doğmuyor 🥰🤦🏻♀️😁😁
ZMM8888 13 haftalıkken idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik şaşe birde hap kullandım. Ayrıca kese etrafında kanama alanım fazla olduğu için hep 26 haftaya kadar fitil kullandım çok şükür geçti. Dikkat edin ağır iş yapmayın elinizden geldiğince uzanın ilaçları düzenli kullanın geçer Allahı izniyle
Baharshin Yusraekc hayır kanamam yok progestan iğne verdi 5tane yarın baslıycam nst girdim kötü bişey çıkmadı onda Yusraekc
Der_0 oykumm_1233 aynıyız benim erken doğum riskim var 30 haftadan önce doğurmak sıkıntı hamileler için
oykumm_1233 Der_0 benım bi riskım yok suanlık sadece sormak ıstedım, insallah vaktınde saatınde alırız kucaklarımıza 🌸
Der_0 Baharshin aksatma lütfen muhakkak kullan ve yat bol bol sadece tuvalete kalk Allah yardımcınız olsun
incitanem16 Bende 6 haftalık hamileyim benim de düşük riskim var. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻
AysUysal Karabiber benim de bugün 8haftalik düşük riskim var iğne vuruldum progestan ftil de kullanıyorm kese aşağıda dedi doktor ve kese etrafında kanamam var. Daha öncede dusuklerim oldu psikolojim allak bullak Allah’a sgnyorum hayırlısı inşallah sağ sağlım aşarız bu durumu😔