Fasulyeninannesi- Arkadaslar şehir hastanesine gidipte memnun kaldiginiz kadin dogum doktoru var mi muane icin?
Byz25 Fasulyeninannesi- Ben hamileliğin başından beri özlem gündüze gittim memnunum güzel ilgileniyo. Görümcem de Yeliz Çolakoğlu na gitmişti o da memnundu doktorundan. tercih senin
falconsw Byz25 bende 20 haftalık hamileyim başından beri muayenelerimi orada oluyorum buradaki şehir hastanesindeki doğum hikayelerini okudukça korkmaya başladım siz doğumu nerde düşünüyorsunuz
falconsw Fasulyeninannesi- genellikle bende bulamıyorum randevu talebi oluşturuyorum günler sonra randevu bulabiliyorum
falconsw Fasulyeninannesi- randevu olmadığı zaman randevu oluştur yazıyor oraya tıkladığınızda randevu oluşuncada size mesaj geliyor