Selam kızlar 3 yıllık evliyim 2 kürtajım oldu mecburi olarak. İlki 1 yıllık evliyken süpriz hamile kalışımda kalbi atmadı gelişmemiş dediler kürtaj yaptılar . 2.cisi ise planlı bi şekilde oldu fakat kalbi attı ama 9.haftada kalbi durdu yine kürtajla sonuçlandı. Rahim filmim temiz kromozom testi sorunsuz az bi pıhtılaşma var ama oksapar kullanmama rağmen kalbi durdu napcağımı şaşırdm , hala araştırıyprum korkuyorum hamile kalmayada hepmaynı şey olcakmış gibi hissediyorum. Çok imreniyorum sorunsuz gdbelik geçirip doğum yapanlara , sanki benm hep aynı şey olcak hissi var..