bebeğim 38 +2 de doğdu memeyi emerken çok çabuk yoruluyor ve hemen sinirleniyor. Mama aldım vermek istiyorum hastanede 2 kez mama verildi sıcak su ile mamayı karıştırıp verdiler suyu ılıklaştırıp öle vermiştik bebeğime şimdi ise hipp 1 combiotik mama aldım onun hazırlanışı da aynı mı bi arkadaşa sordum suyu kaynatıp 1 ölçek mama İçin 10 cc sıcak su koyup mamayı karıştırmamı sonrasında ise daha önceden ısıtılmış soğumuş 20 cc su koymam gerektiğini söyledi ama benim kafam karıştı. İlk bebeğim tecrübesizim yanımda kalan da yok tek başıma bakıyorum bebeğime daha 12 günlüğüz