Nananusha kizlarrr 34 haftaya bastik. gouslerimden sut akiyo resmen. bu normalmi?bebek gelinceye kadar tukenmez dimi?
Buse_ Nananusha 25. Haftadan beri damla damla geliyor ebe sakın sıkma erken doğumu tetikler dedi bence oynamayın nolur nolmaz
Maviii Nananusha merhaba konuyla biraz alakasız ama göğsünüzün ucu delik mi? benim değilde süt gelmeyecek mi nasıl olacak ya merak ediyorum bende, göğüslerim çok büyüdü, ama büyüklük illa ki süt olduğu anlamına gelmiyor sanırım
Ebrukaracoban Nananusha bende fazla tecrubeli birisi degilim ama bebek dogmadan once gelen sivi kolostom oluyor bebek dogunca süt oluyor diye biliyorum canim , yinede bi arastir
eeeqq Nananusha bence sağma ilk gelen süt çok iyi diyorlar onu göğsünden emsin biberon yerine. yani ben olsam yapmazdım hiç doğumdan önce sağan duymadım :)
Melissargun Bende tık yok , göğüslerimde hiç büyümedi sütte akmıyor acaba sutum mu yok . Zaten süt kanallarımın çoğu tikaliymis En büyük korkumda bu sütüm.
Ebrukaracoban Melissargun Dogumdan once yediklerin ictiklerin sutunu daha fazla etkiler , bende 38 haftaliigm rezene cayi icmeye basladim sut icin
Nananusha Maviii yok canim hic ucu bile yok. bi baktim ucundan akiyo beyaz sut sivi gibi digil baya sut
Nananusha doktoruma sordum eger beyaz sut geliyosa yapa bilirsiz 3 ay tuta bilirsiz dedi. korkuyorum biden bebegim doguldugunda sutum gelmez elimde kalsin diye