Elifsntrk tombul0bebek 16. Haftadayım şimdiye kadar hiç yaşamadım ama bugün aynı sorun bende de var karnım sürekli sertleşiyor çok endişelendim 😟 umarım normaldir 🙏
DenizinAnnesiiiii tombul0bebek benim de bazen bir noktada büyüyor sert oluyor ama saniyelik hemen geri iniyor hareket ediyordur diye düşündüm. Sizinki böyle mi
NM_mom Bugün bana çok sık oldu neden bilmiyorum 28. Haftadayım onunla ilgili bir şeyler yazan var mı diye bakınıyorum da göremedim, ben de durayım şuralarda merak ettim
Ezelll O haftalarda ben de aynı şeyi yaşadım korkmayın normal hala da devam ediyo doktor normal demişti
Melismelo Benimde başladı o haftalarda yalancı sancı kızlar korkmayın bedenimiz bizi doğuma hazırlıyor, düzenli ve şiddetli olmadığı sürece sıkıntı yok🥰
Minigim38 Benimde sertlesiyordu kasılıyordu hastaneye gittik tedbir amaçlı nts ye girdim cok cok cok hafif sancım çıktı. Ama normalmis bu haftalarda doguma hazirlaniyormus vücudumuz. Yalanci sancılar, kasılmalar, kasık ağrıları normalmiş