3melekannesi_ hem parfüm hem deodorant kimyasal içeriği yüzünden hem bize hem doğaya zararlı zaten biliyosundur canım. Hele deodorant tam bir zehir. Ben koltuk altı roll on kullanıyorum. Temiz içerikli olduğunu bildiğim markalar var bunların arasında hangisi indirimdeyse onu alıp dönüşümlü kullanıyorum. “İncia-yves rocher-siveno-beeo” bunlar benim deneyip memnun kaldıklarım.