Hocam maalesef dogumdan önce 8,dogumdan sonra 8 hafta iznimiz var. 32+0 haftada ayrılarak 8+8 16 haftayı kullanabiliriz.
Veya 32+0 çalışabilir izni alıp 37+0 a kadar çalışıp dogumdan önce 3 hafta dogumdan sonra 13 hafta izin alabilirsiniz.Yaz tatili,ara tatil,sömester gibi durumlarda izin aktarımı yok ozamana gelen tatiller yanar