Sevgiiss 30+5 kızlar 2 gündür karnımın en altında sanki kalçamla karnım arasında pıt pıt bir şey oluyor kalp atımı gibi biraz sürüyor bu hıçkırık mı oluyor
QulizadeLamiye Sevgiiss evet hickirik 😁bende 37+0ve bebeyim wu anda hickiriyor 😅😅ayni senin dediyin gibi
Cutepet Sevgiiss evet hıçkırık bu. Aynı ritimde sanki ilk başlardaki tekmeleriymiş küçük küçük pıt pıt vuruyosa hıçkırıktır. Hafta ilerdeyse bebeğin gövdesi aşağı yakın olduğundan genelde kasığa yakın yerde hissediliyo
Kleopatra- Evet hıçkırık oluyor. Ritmik hareketlerle tıp tıp atıyor. Birkaç dakika sürüyor zaten normal tekme atma gibi olmuyor. :)
Kader1234 31+5 im bende bu şekilde hissediyorum derinlerde ilk tekmeleri gibi güçsüz pıt pıt düzenli aralıklarla ve bisure devam ediyor 😍