gozde71 Ikıncı kez detaylı çağrılan var mı?Tüm organlarını ınceledı her şey guzeldı tam kalkacakken haftaya tekrar gel sorun yok ama kalbınde bır seye tekrar bakmak ıstıyorum dedı
durumom2022 gozde71 benim de pozisyondan dolayı beyinciği göremedi görmem lazım ya haftaya gel ya da dolaş bişeyler ye hareket etsin demişti bende bişeyler yiyip geldim düzelmişti gördü şükür bi sorun yoktu sizin de öyledir inşallah pozisyonundan görememiştir
EsraBaykara gozde71 bazen parlaklık görüyorlar ama geçen bir durum. Öyle birşeyse tekrar istemiştir geçti mi diye. Burda çoğu kişide duymuştum. Cihazla alakalı birşey sanırım. Stres yapmayın kendinize🌸
_Sahra gozde71 normal canım pozisyondan tam istediği gibi inceleyememis olabilir benimde pozisyondan kafayı tam inceleyememisti şu gün tekrar gel dedi evim yakındı benim bir kaç saat sonra gitmiştik öyle bakmıştı birşey yoktur canını sıkma olsa söylerdi zaten
ikinciannelik Pozisyonundan kaynaklı net şekilde inceleyememiş olabilir belki ondan çağırmıştır kötü düşünme ❣️
gozde71 ikinciannelik ınsallah oyledır ne olur dua edin ılk yürüttü sonra ben cıkolata yedım çok hareketlendı ıkı gündür dar ettim dünyayı kendıme :(
gozde71 durumom2022 benımde ılk sırtı donuktu sonra çok hareketlendı aslında kalbe bakmıştı korkma da dedı ama elımde degıl sureklı ağlamak ıstıyorum
durumom2022 gozde71 korkma gerçekten bişey yoktur belki de bu stres sana da bebişe de daha zararlı bekleyemeyecek gibiysen erken git bu kadar eziyet etme kendine
gozde71 durumom2022 Bitene kadar tek olumsuz kelıme etmedı keşke sorsaydın nasıl sormadım dıye yiyorum kendımı
_Sahra gozde71 tabi söylüyor ilk hamileliğimde oğlumun kalbinde sorun çıktı böyle bir sorun gözüküyor dedi anlattı doğuma kadar duzelebilir dedi kafasıni inceleyemedi ona bakamıyorum şuan tekrar gel dedi şüphelense bile şundan şüphelendim derdi yani merak etme
teacherozlem gozde71 doktor olumsuz bir şey görse hemen söyler korkma onlar olaya duygusal bakmıyor bizim gibi profesyonel kesin tam göremedi benim de kızıma ilk gebelikte 45 dakika baktı bir türlü bazı şeyleri görmedi git meyve suyu iç gel dedi öyle baktı
gozde71 Benı de yürüttü aslında ama bılmıyorum elımde degıl çok caresız hıssedıyorum kendımı daha ortada bır sey yok ama var gıbı kahroldum resmen
Eczacianni gozde71 benim doktorumda ikinciye çağırdı, tekrar kontrol etmek içinmiş herkese aynısını yapıyomış
gozde71 Eczacianni Allahım ınsallah bu yüzdendir yarın güzel şeyler duyup oğluma güzel güzel şeyler almak ıstıyorum daha hıc almadım korkumdan