Sdt3456 Kızlar bugun gune hasta basladım. Sabah kalktıgımda çarpıntı bayılacakmış hissi vardı. Sonra bı toparladım kendimi. Şimdi de miğde bulantısı halsizlik var. İştahımda gitti öglen 2 de yedıgım. 😟😟
Serapppp61 Tansiyonuna baktiriyor musun? 30 haftalarimda tansiyon düşüklüğünden dolayı halsizlik çarpıntı herşey vardı. Doktorum hergun tansiyonuna baktırmak gerektiğini söyledi. Şükür iki haftadır bir sikintim yok.