Deree benimde ilk kuzum ilk başta önde gidiyordu şimdi haftasiyla uyumlu oldu kilosu yani şöyle diyim başta 2 hafta önde giden oluyor ama 30 dan sonra kilo almayıp 2.5 doğan da oluyor tam tersi geriden gelip 30 dan sonra birden alıp 3.5 doğamda oluyor biraz genetik faktörler biraz yarayisli beslenme 🥰