Mello29 benguuusk doktorunuzun tavsiyesine uyun hamilelikte düsük tansiyon hic sorun degil yeter ki yükselmesin ben bütün hayatimi 10 6 ve 9 5 le geciriyorum hamilelikten öncede böyleydi doktorum hep bunun iyi oldugunu söylüyoru