mucizeeem03 bende bu aralar çok fena kabızlık 3-4 günde bir anca yapabiliyorum ve ıkınmaktan doğuruvercem zannediyorum artık😆. Doktor direk duphalac dedi ama içmedim. Sabah aç karnına 1 tane kuru kayısı ya da şimdi mevsimi diye yaş incir yiyorum. Ya da Küçük şişede kefirler oluyo ya günde bi tane onlardan içiyorum. Her akşam bir porsiyon meyve yiyorum. Bunları yaparak anca 2 günde bir çıkabiliyorum ama ilaç içmekten iyidir 🤷🏻♀️