anne96 suanda 30+4 teyim. en son bır ay once gıtmıstım. dogum yaklastıkca ıcımde ınanılmaz bır korku olustu hastaneye gıtmek doktorla konusmak gormek ıstemıyorum hastane dıyınce bıle aglayasın gelıyor 🥺
Nilssu anne96 sakin ol tatlım inan herşey çok güzel olacak kendini iyi hissedersen daha güzel pozitif şeyler yaşarsın psikolojini iyi tut önünde daha 10 hafta gibi bi süreç daha var
anne96 anne96 acaba ne zaman gıtmelıyım en son her sey normaldı siz kac haftada gıdıyorsunuz? ılk zamanalr her hafta gıderım dogum yaklastıkca gıdesım gelmıyor
Deletedmom_110 anne96 ben hamileyken hastaneye gitmek için sabırsızlanırdim bebeğimi görücem diye ilginç geldi bana düşünceniz korkacak bişey yok ki sakin ol🌺
Ahsenmom anne96 Gidin artık bence 1 ay olmuş. Gelişimine baksın belki bundan sonra 3 haftada yada 2 haftada bir cagiracak durumunuza göre Randevu- muayene arasını uzatmak bana riskli geliyor
anne96 Nilssu dogum korkusu cok kotu bır seymıs daha onumde zaman var bır hafta kaldıgı zamanları fılan dusunemıyorum heyecandan bayılırım herhalde 🥺
anne96 Deletedmom_110 ılk zamanlar ben de oyleydım hatta doktor gelmene gerek yok bu kadar dıyıp guluyordu halıme ama doğum yaklastıkca hastane ortamı kokusu benı korkutmaya başladı 🥺
ilaydaelcinn_1 anne96 hastaneye gideceğim zamanı iple çekerdim bende nedense ahaha 😂 korkmayın rahat olun biraz çok tatlı telaşlar bunlar, ben şuanda hamileliğimi arıyorum öxlğyrım diyebilirim 🥲
MSultann anne96 25 haftadayım canım aynı bende senin gibiyim hastaneye gitmek istemiyorum hiç korkuyorum gözlerim dolu dolu hep.