desagr
[bilinmeyen] Benimde aşağıda canım, bebişimde aşağıda ama erken doğum riskim yokmuş. Kızım olcak ama karnımın şeklinden herkes erkek sanıyo 😀
shinemom
[bilinmeyen] 34+5teyım banada 30dan beri dikkat et senin karnın asagıda dogurursun diyolar sürekli ama hiç öyle bi durumum yok😂😂
Fatmasnny
[bilinmeyen] ben 35 deyim benimde aşağıda gören Doğum yakın diyor ama haftalardır aşağıda duruyor 🙂 doktor Banu çiftçi videosunda aşağıda olması erken Doğum demek değildir. Tamamiyle vücut şekli alakalı diye anlatıyor. Banu çiftçi yi araştırın derim
Naz1905
Benimde aşagıda bana da öle diolar ama bazıları aşagıda taşıo bebişini bi skntı yok çok şükür şimdlk doktorum sıkntı olmadgnı sölüyor hep
Deryaq
[bilinmeyen] benim de çok asagıda duruyor mide tarafım bomboş ilk hamileliğimde böle değildi bu çok asagıda bende 27 haftalığım normal sanırım
Yesimustafa
[bilinmeyen] benim erkek ve aşağı karnım sorun yok
Melhaercan
[bilinmeyen] benimde basından beri assada canım 26 haftaligim tek sıkıntı hep assada haraket etmesin 😍
desagr
[bilinmeyen] Hiiç duymamak lazım, bebiş doğduktan sonra da o birileri hiç susmayacak bizde kulaklarımızı kapatıp duymıcaz 🤓 en güzeli
Mrry
[bilinmeyen] bende 23.haftamdayıö benimkide hep aşağıda bi yakınım 33 de en baştan beri öyle arkadaşların dediği gibi yapı galiba
Necla06
[bilinmeyen] bırakın artık su etrafın dediklerini ya herkesin ağzı var konuşuyor ve takıyor musunuz gerçekten? Doktoruma sordum bi problem yok demişsiniz eee daha ne. Evlenirsiniz bisey derler hamilesinizdir derler bebek olur derler bebek buyur derler bunun önüne geçmek sizin elinizde karıştırmayın kimseye madem kafanıza takıyorsunuz susturun bakın bakalım bir daha ağızlarını açabilen oluyor mu!
shinemom
[bilinmeyen] bence vucutla alakalıdır diye düşünüyorum 😳
Marbled
[bilinmeyen] canım milletin lafına bakma. Doktor iyi diyorsa sıkıntı yoksa gerisi tırı vırı.bazı gebelerin karnı yukarda olur kimisi aşağıda öyle bir durum söz konusudur.millet herşeyi söyler.bana doktor aylardır bebeğin cinsiyeti için kız diyor.inşallah kızımız olacak.sokakta gördüğüm kadın senin oğlun olacak bak gör bence öyle görünüyor diye iddalaşıyor. He canım he diye gülüp geçiyorum bende.,😁
Naz1905
[bilinmeyen] ilk gebelgmde böle degldi kızmda böle aman canm saglkla kucagımıza alalımda gerisi boş hikaye☺️