bademlikurabiye_ Merhaba hanımlar 24+1 hamileyim erken doğum riskim var az önce yoğun sıvı beyaz akıntım geldi biraz çok miktarda açılma ve ya doğum belirtisi olabilir mi ilk çocuğum ve erken doğacak diye çok evham yapıyorum kusura bakmayın
Irem88- bademlikurabiye_ bende sürekli oluyor akıntı beyaz ve sarımsı bi ara idrar yolunda enfeksiyon çıktı tedavi gördüm biraz azaldı şimdi yine arttı gebelikte aslında akıntı olması normal ama siz yinede şüpheleniyorsanız doktorunuza mesaj atabilirsiniz