Hanımlar d3 vitaminim 17 çıktı doktorum normal dedi. Desiferol 2000 kullanıyordum gebelikten önce de kullanıyordum 7 çıkmisti. doktorum gebelikte de devam etmemi söyledi. İnternette de bir doktor günlük 4000 mg d3 kullanılması gerektiğini söylemiş. İlk gebeliğim bana yardımcı olur musunuz? Dis agrisi çekmek istemiyorum korkuyorum. Doktora bisi diyemedim bir sonraki kontrolümde diyeceğim ben mi evhamliyim😢7+2 gebeyim bu arada