Merveeymenn bende ilk doktora gittiğimde kese vardı içi boştu ama doktorum hiç kötü yorum yapmadı geç döllenme olduğu için bebek daha çok küçük ve kendini göstermiyor tam dedi haftaya gel görürüz dedi haftaya gittim yine kese boştu bebek içinde görünmedi hatta ben çok endişelendim sonra doktorum dedi mesaneni tut yani idrarini tut 15 dakka sonra yine gel dedi ve gittim çok şükür bebişi gördük çok küçüktü şuan 26 haftalığız hiç korkma bence haftaya birdaha git doktora bu sefer başka doktora görün inşallah görürsün bebeği kesede canım herşeyin hayırlısı 🤲🌺🥰