melegimmm_ 191015 ben duymuştum burda ki doktor 6 ıncı sezeryani bile yaptırmış çok iyiymiş falan diye gerçi siz çoktan sormuşsunuz şimdiye doğurmuşsunuzdur belki😂😂😂